Thursday, March 31, 2011

13بدر روز قتل عام ايرانيان توسط صهيونيسم


فراموش نكنيم كه 13 بدر كمترين نسبتي با آنچه اين روزها به عنوان روز طبيعت از آن ياد مي شود ندارد

آنچه كه امروزه از آن با عنوان روز طبيعت ياد مي شود تنها ياد آور روزهاي سختي است كه اجداد صهيونيست هاي امروز و مادران و پدران كساني چون شارون و نتانياهو هزاران سال پيش ايرانيان مظلوم را به مانند ملت ستم كشيده فلسطين قتل عام كردند و هنوز كه هنوز است اين قتل عام را جشن مي گيرند. فراموش نكنيم كه 13 بدر كمترين نسبتي با آنچه اين روزها به عنوان روز طبيعت از آن ياد مي شود ندارد و واقعيت چيز ديگري است كه مروري اجمالي بر آن چندان بي ارتباط با وقايع اخير جهان عرب و دخالت هاي يهوديان صهيونيست و حملات ددمنشانه آنان به مردم مظلوم غزه نيست.

در تواريخ آمده است كه : خشایارشاه را ملکه ای و شهربانویی بود عفیف و باحیا، به نام "وشتی" که در زیبایی نیز شهره بلاد بود. شاه ایران زمین که در پایان جشن 180 روزه از باده نوشی بدمست گردیده بود، در هنگام بدمستی ، شهربانو را می طلبد تا او را به اغیار بنمایاند. ملکه از این دستور گستاخانه شاه سر باز می زند و شاه خشمگین، او را از شهربانویی ساقط می نماید. یهودیان که در سراسر ایران ، نفوذ فراوان داشتند، جسارتشان به جایی رسیده بود که از دادن مالیات و خراج استنکاف می نمودند و این استنکاف باعث شده بود که "هامان" صدراعظم خشایارشاه بر علیه آنان بشورد و آنان را در تنگنا قرار دهد و یا حتی دستور قتل برخی از آنان را صادر نماید. الکلام ؛ یهودیان که به صورت غیررسمی در دربار شاه نفوذ داشتند چاره می اندیشند و از این فرصت استفاده کرده و دخترکی یهودی به نام "استر" را به عنوان ملکه و شهربانوی کشور به پادشاه معرفی می کنند . شاه سست عنصر نیز، وقتی زیبایی و صباحت وجه او را می بیند، شیفته او شده و او را به عنوان ملکه تمام ایرانیان برمی گزیند، بدون آنکه بداند او یهودی است و یا خواهرزاده و یا پسرعموی "مردخای" رهبر مذهبی یهودیان ایران است . "اِستِر" ملکه ایران می شود و با نقشه های "مردخای" دایی و یا عموی خود "هامان" صدراعظم خشایارشاه را از تخت صدر اعظمی به زیر می کشد و ساقط می نماید و به همراه 10 پسرش به مرگ محکوم می کند و این تراژدی غمبار قتل امیرکبیر در زمان ناصرقاجاری را تداعی می کند.

یهودیان؛ حاکم بلامنازع دربار هخامنشی می گردند و چون بر بلاد ایران حاکم گشتند از پادشاه، سه روز مهلت خواستند تا مخالفان پارسی و ایرانی یهودیان را بکشند و در این سه روز بیش از هفتاد و پنج هزار ایرانی توسط یهودیان قتل عام گشتند و در برخی نقل ها این تعداد تا پانصد هزار نفر نیز نقل شده است* .

یهودیان از آن تاریخ، به یاد این رویداد که به موجب آن از یک یهودی کشی، رهایی یافتند، هر سال در ماه عبری آدار جشن می‌گیرند و آن وقایع را «پوریم» می‌نامند.

ایرانیان؛ پس از سه روز قتل و غارت یهودیان از دست ستم آنان به کوهها و بلندی ها و دشت ها، پناه بردند تا از آنان در امان باشند در تاریخ آورده اند که این روز رهایی، روز سیزده فروردین بوده است و یهودیان نیز به شکرانه این هولوکاست بزرگ و قتل عام فجیع، جشنی را برافراشتند و اسم آن جشن را عید پوریم و یا عید ایرانی کشان نام گذاری کردند. و ايرانيان نيز در فراخناي تاريخ از دست اين قوم ظالم و خون ريز روزهاي سيزده بدر را به دشت و دمن پناهنده مي شوند .

Friday, March 25, 2011

افشاي تماس تلفني وزير خارجه دولت قذافي با معاون وزير خارجه امريكا

منابع خبری از تماس تلفنی وزیر امور خارجه لیبی با معاون وزیر امور خارجه آمریکا خبر دادند.
به گزارش شبکه تلویزیونی العربیه بعد از اینکه هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا از تلاش معمر قذافی به منظور یافتن راهی برای خروج از بحران کنونی سخن گفت ، شبکه فاکس نیوز آمریکا از تماس تلفنی یکشنبه گذشته میان موسی کوسا وزیر امور خارجه دولت قذافی و جفری فلتمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا پرده برداشت.
این شبکه آمریکایی به نقل از برخی منابع در وزارت امور خارجه آمریکا گفت موسی کوسا با فلتمن تماس گرفته است.
این منابع به محتوای گفتگوی تلفنی دو طرف اشاره نکردند.
سایت شبکه فاکس نیوز گفت از زمان اقدام شورای امنیت به ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز لیبی و آغاز حملات هوایی به این کشور ، این تماس تلفنی بالاترین سطح گفتگو میان طرابلس و واشنگتن به شمار می رود.

طالبان دو مدرسه دخترانه را منفجر کرد

ﻣﻘﺎﻣﺎﺕ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﻋﻼ‌ﻡ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﻣﺪﺍﺭﺱ ﺗﻮﺳﻂ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻃﺎﻟﺒﺎﻥ ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﺷﺪﻥ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺍﺯ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

ﻃﺎﻟﺒﺎﻥ ﺗﺎ ﮐﻨﻮﻥ ﻣﺴؤﻮﻟﯿﺖ ﺣﻤﻠﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻋﻬﺪﻩ ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﻭﻟﯽ ﺩﺭ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻃﺎﻟﺒﺎﻥ ﻣﺴؤﻮﻟﯿﺖ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﻣﺪﺍﺭﺱ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺑﺮ ﻋﻬﺪﻩ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ.

ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﻃﺎﻟﺒﺎﻥ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﻣﺮﺩﻡ ﻗﯿﺒﻠﻪ ﺍﯼ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﻋﺪﻡ ﺍﺗﺨﺎﺫ ﺗﺪﺍﺑﯿﺮ ﻻ‌ﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺍﺯﺩﯾﮕﺮ ﻣﺪﺍﺭﺱ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ.

ﻣﻘﺎﻣﺎﺕ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺍﻋﻼ‌ﻡ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺑﺎﺯﺳﺎﺯﯼ ﻣﺪﺍﺭﺱ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﺷﺪﻩ ﺗﻮﺳﻂ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻃﺎﻟﺒﺎﻥ ﺩﺭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯼ ﺳﻮﺍﺕ ﺩﺭ ﺷﻤﺎﻝ ﻏﺮﺏ ﺍﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﺎ ﮐﻤﮑﻬﺎﯼ ﻣﺎﻟﯽ ﺩﻭﻟﺖ ﻭ ﺷﻤﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻃﺎﻟﺒﺎﻥ ﺍﺯ ﺳﺎﻝ 2008 تا 2009 ﻣﯿﻼ‌ﺩﯼ ﺩﺳﺖ ﮐﻢ 400 ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﻮﺍﺕ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﮐﺮﺩﻩ‌ﺍﻧﺪ.

Military invasion of Libya-تهاجم نظامي به ليبي



http://up.iranblog.com/images/etq9dlbzpc8isfw2v0we.jpg

http://up.iranblog.com/images/sd7ptr8882723o0j35hd.jpg

http://up.iranblog.com/images/t16ejw9pc3440pob48zc.jpg
http://up.iranblog.com/images/1ga9c8e2siclufijx3ls.jpg
http://up.iranblog.com/images/jf0lizvlynjlj88vlzhy.jpg


http://up.iranblog.com/images/u8qjbudq1dhmw2e1bq8.jpg

http://up.iranblog.com/images/fccg8o9gl7ixygdxl8xo.jpg

http://up.iranblog.com/images/frasyfblite44nvldx.jpg

http://up.iranblog.com/images/kxbagc6lyyal3aw2p1hd.jpg

http://up.iranblog.com/images/92c59vltrvrekkl3fq0t.jpg
http://up.iranblog.com/images/xzbhgna0cic7hif9tg61.jpg
http://up.iranblog.com/images/i5cutg3xa48678u3zg.jpg

http://up.iranblog.com/images/0yxo82gouu2llm5jk6qc.jpg
http://up.iranblog.com/images/o9ee8ittrm317hct1s3.jpg

http://up.iranblog.com/images/0flq0r0y0gycqjsiqh.jpg

http://up.iranblog.com/images/x5kjijkejppcofu6on0e.jpg
http://up.iranblog.com/images/9bamj52h3df3kulheqy0.jpg


http://up.iranblog.com/images/5w824uckdsq35cvvi1xb.jpg

Wednesday, March 23, 2011

وال استریت ژورنال: وحشت آمریکا از نفوذ ایران

وال استریت جورنال نوشت: درحالی‌که لیبی، بحرین و یمن متشنج هستند، کاخ سفید به حکومت اسلامی [ایران] چشم دوخته است.

مقامات آمریکایی، اروپایی و عرب مدعی هستند، در مرکز واکنش آمریکا به ناآرامی‌ها خاورمیانه، نگرانی کاخ سفید از برتری یافتن ایران به مدد این رویدادها قرار دارد.
http://up.iranblog.com/images/hlh1ueku06asq0vqve5.jpg
این مسئولان اظهار کردند که تصمیم هفتۀ گذشتۀ اوباما برای به‌کارگیری نیروی نظامی بر ضدّ نیروهای وفادار به حاکم لیبی ظاهراً ناشی از ترس دولت اوباما از این است که مسامحه و عدم اقدام غرب، تهران را جسورتر سازد.

طراحان نظامی آمریکا نگران هستند که ایران بتواند از سرنگونی پادشاهی بحرین سود برد، کشوری که اکنون محل استقرار نیروهای آمریکایی برای کنترل خلیج فارس است. عربستان سعودی هم به آمریکا گفته این کشور هیچ حکومت جدیدی را در بحرین نخواهد پذیرفت که تحت سلطۀ ایران باشد.

در یمن نیز، به عنوان نزدیک‌ترین هم‌پیمان آمریکا و عربستان سعودی، این نگرانی وجود دارد که سقوط احتمالی رئیس‌جمهور، موجب تقویت ایران در منطقه شود.

یک مقام اروپایی که هفتۀ گذشته با مسئولان بلندپایۀ آمریکایی ملاقات کرده، گفت: «هر کاری که آمریکا در واکنش به وقایع خاورمیانه انجام می‌دهد، به این موضوع گره خورده که چگونه این واکنش ممکن است به ایران ضربه بزند یا کمکش کند. این احتمالاً واکنش خارج از تعادل است، اما آمریکایی‌ها این‌گونه به موضوع نگاه می‌کنند.»

تهران و متحدانش رویکرد متفاوت دولت اوباما در مورد هر یک از ناآرامی‌های منطقه، به‌ویژه محکومیت ولرمِ سرکوب‌های اخیر دولت بحرین از سوی ایالات متحده را مزورانه خوانده‌اند.

در این حال، "بن رادِس"، معاون مشاور امنیت ملّی اوباما نیز مدعی شد: «انتظار داریم ایران از این حوادث در جهت اهداف خود سود برد. ما شدیداً اوضاع را رصد می‌کنیم. ایران پیشینۀ طولانی در تلاش برای مداخله در امور سایر کشورها دارد.»

ارسال يك ميليون پيامك اسرائيلي براي تحريك سوري‎ها به اغتشاش

ارسال يك ميليون پيامك اسرائيلي براي تحريك سوري‎ها به اغتشاش
 يك مقام رسمي سوريه فاش كرد تاكنون بيش از يك ميليون پيام كوتاه از خارج سوريه كه منبع آن اسرائيل شناسايي شده است، به مردم سوريه ارسال شده و آنان را به اغتشاش فراخوانده است.
http://up.iranblog.com/images/mzo867arsrmr08gzrs68.jpg
  يك مقام رسمي به خبرگزاري سوريه (سانا) اعلام كرد كه «بيش از يك ميليون پيام كوتاه از خارج سوريه به مردم ارسال شده است كه منبع بيشتر آنها اسرائيل است».

اين مقام رسمي كه خواست نامش فاش نشود، تاكيد كرد كه محتواي پيامك‎ها مردم سوريه را به اغتشاش فراخوانده است.

بنا بر اين گزارش در اين پيامك‎ها از مردم خواسته شده است تا از مساجد به عنوان جايي براي آغاز اغتشاش‎ها استفاده كنند.

در همين خصوص و در پي ناآرامي‌هاي چند روز پيش در شهر درعاي سوريه، يك گروه مسلح ناشناس بامداد امروز به يك آمبولانس در شهر درعاي سوريه حمله كرد كه به كشته شدن تعدادي منتهي شد.

پس از اين حادثه سوريه اعلام كرد كه دستهاي خارجي و از جمله يك گروه ناشناس مسلح در پشت پرده اين ناآرامي‎ها قرار دارد.

Monday, March 21, 2011

ثبت نام داوطلب کمک به مردم بحرین

« ثبت نام استشهادیون داوطلب اعزام به بحرین »

« تسجيل المتطوعين الاستشهاديين للإيفاد للبحرين »

Registrar Martyrdom Volunteers for Dispatch to Bahrain

بسم الله القاصم الجبارین

در پی لشگرکشی ناجوانمردانه ی ارتش آل سعود و سایر کشورهای حوزه ی خلیج فارس به کشور بحرین و کشتار وحشیانه ی مردم بی دفاع بحرین اعم از شیعه و سنی به دست ارتش تا دندان مسلح بحرین و همچنین نیروهای متجاوز خارجی، ما مردم ایران اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام، به سران دیکتاتور این کشورها هشدار می دهیم که با حمله به مردم خود پایه های حکومتتان را سست تر خواهید کرد.

بدانید و آگاه باشید بدون شک وعده ی الهی محقق خواهد گشت و با ظهور آخرین منجی بساط ظالمان از این کره ی خاکی برچیده خواهد شد، چنانچه تلاش های مذبوحانه ی شما به عنوان دست نشانده های شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نتیجه ای جز تسریع این امر در بر نخواهد داشت ان شاالله.

مردم مسلمان ایران اسلامی که اکثریت آن را شیعیان تشکیل می دهند همچنان که پیش از این از مردم مظلوم غزه دفاع کرده و فارغ از بحث "شیعه و سنی" یا "مسلمان و مسیحی" حمایت بی بدیل خود را از قیام های مردمی در مصر و تونس و لیبی ابراز داشته اند امروز نیز با مشاهده ی مظلومیت مردم بحرین اعم از شیعه و سنی فریاد دادخواهی برداشته و از همین پایگاه اعلام می دارند که حاضرند برای آزادی مردم بحرین از عزیزترین دارایی ها که همانا جان خویش است بگذرند و با افتخار همچون الگوی خویش حسین بن علی علیه السلام فریاد برآورند "هیهات من الذله"...


Iranian nation supported people in Egypt and Tunisia and other revolutionary nations in the area against the dictatorship governments without any preference about their religion or faith, if they are Sunni or Shia, Muslim or Christian, Iranian nation is defending the human and his honor and self-determination.

In solidarity with oppressed Bahraini people agianst the brutal aggression and bloodshed, We sign this page to state our readiness for helping people in Bahrain, defendig humanity. We are ready to gift our souls and life in this way.
منبع:  source
http://www.rahil.ir/

سوء استفاده از زنان و کودکان برای در هم شکستن مقاومت در بحرین+عکس

http://up.iranblog.com/images/jq886wzono0uaolfget8.jpg

روش کثیف سربازان آل سعود
سوء استفاده از زنان و کودکان برای در هم شکستن مقاومت در بحرین 

سربازان آل سعود با سوء استفاده از عدم حضور مردان و تهاجم به منازل شیعیان با کشتار وسیع کودکان و زنان و همچنین آزار و اذیت آنها سعی دارند مقاومت مردان متحصن در میدان لوء لوء را در هم بشکنند.

به گزارش سرویس زنان جهان به نقل از سازمانهای غیر دولتی بحرین؛ سربازان آل سعود برای مجبور کردن مردان بحرینی به پایان اعتراض علیه دولت بحرین دست به اقدامات غیر انسانی زده اند.

این سازمانها در گفتگو با سازمانهای غیر دولتی ایران وضعیت مردم را در بحرین بسیار اسفناک توصیف کرده و افزودند: سربازان آل سعود با سوء استفاده از عدم حضور مردان در منازل و تهاجم به منازل شیعیان و کشتار وسیع کودکان و زنان و همچنین آزار و اذیت آنها سعی دارند مقاومت مردان متحصن در میدان لوء لوء را در هم بشکنند.

این فعالان غیر دولتی با اشاره به رفتار خصمانه سربازان آل سعود با مردم بی دفاع رفتار اتحادیه عرب را خیانت بار خواندند و خواستار تلاش سازمانهای غیر دولتی برای دفاع از مردم بحرین شدند.

گفتنی است یا تهاجم نیروهای عربستان در کنار سربازان حکومت بحرین به مردم معترض فجایع بسیاری در این کشور مسلمان در حال وقوع است.

Sunday, March 20, 2011

"هویت دروغین" برای جاسوسی بیشتر امریکا در شبکه‌های اجتماعی

گاردین نوشت: ارتش امریکا در حال تولید نرم افزاری است که به آن امکان خواهد داد به طور سری پایگاههای رسانه های اجتماعی از قبیل فیس بوک و توییتر را دستکاری کند و بر مکالمات اینترنتی نفوذ داشته باشد.
پنتاگون یک نرم افزار جاسوسی در شبکه های اجتماعی مجازی خریداری کرده است.

 روزنامه گاردین نوشت: ارتش امریکا در حال تولید نرم افزاری است که به آن امکان خواهد داد به طور سری پایگاههای رسانه های اجتماعی از قبیل فیس بوک و توییتر را با استفاده از آن دستکاری کند تا بتواند بر مکالمات اینترنتی اعمال نفوذ کند و تبلیغات امریکا گرایانه را گسترش دهد.

یک شرکت مستقر در کالیفرنیا به نام انترپید (Ntrepid) قراردادی برای راه اندازی یک سرویس مدیریت شخصیتی اینترنتی ‌ با فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام) که بر عملیات مسلحانه امریکا در خاورمیانه و آسیای میانه نظارت دارد، منعقد کرده است.

این نرم افزار به یک عضو ارتش امریکا امکان می دهد تا ده هویت مجزا را در سراسر جهان تحت کنترل داشته باشد.

کارشناسان اینترنتی این پروژه دو میلیون و هفتصد هزار دلاری را به تلاش های چین برای کنترل و محدود کردن آزادی بیان در اینترنت تشبیه کرده است.

منتقدان احتمالا شکایت خواهند کرد که این طرح به ارتش امریکا امکان می دهد در مکالمات اینترنتی اجماع کاذب ایجاد کند‌، نظرات ناخوشایند را کنار بزند و مانع از انتشار تفسیرها یا گزارش هایی شود که با اهداف آن مطابقت ندارد.

افشای طرح ارتش امریکا برای ایجاد شخصیت های اینترنتی کاذب همچنین می تواند دیگر دولتها، شرکتهای خصوصی و سازمان های غیردولتی را به چنین کاری ترغیب کند. در قرارداد سنتکام تصریح شده است هر شخصیت اینترنتی کاذب باید از سابقه و تاریخچه قانع کننده و جزئیات تکمیلی برخوردار باشد و تا پنجاه کنترل کننده مستقر در امریکا باید بتوانند از محل کارشان هویت های کاذب را کنترل کنند بدون آنکه از شناسایی توسط دشمنان خبره هراس داشته باشند.

 سخنگوی سنتکام گفت که این فن آوری از فعالیت های وبلاگی محرمانه در پایگاههای اینترنتی خارجی زبان پشتیبانی می کند تا اینکه سنتکام آمادگی مقابله با افراط گرایی خشونت آمیز و تبیلغات دشمنان در خارج از امریکا را داشته باشد.

 وی گفت: «هیچ مداخله ای به زبان انگلیسی صورت نخواهد گرفت چون خطاب قرار دادن مخاطبان امریکایی با چنین فن آوری غیرقانونی خواهد بود.»

از جمله زبانهایی که برای این منظور استفاده می شود عبارتند از: زبانهای عربی، فارسی، اردو و پشتو. این نرم افزار به محض تولید به پرسنل نظامی امریکا امکان خواهد داد از یک محل به طور بیست و چهار ساعته به مکالمات اینترنتی جدید با هر تعداد پیام هماهنگ شده فیس بوک، توییتر، وبلاگها و چت روم ها و دیگر مداخلات پاسخ دهند.

جزئیات این قرارداد حاکی از آن است که محل آن پایگاه نیروی هوایی مک دیل در نزدیکی تامپا در فلوریدا خواهد بود که مرکز فرماندهی عملیات ویژه امریکا است. گفته می شود این طرح جدید بخشی از عملیات موسوم به "اُ ئی وی" است که اولین بار در عراق برضد محافل متعدد، مورد استفاده اعضای القاعده و ارتباطات اینترنتی شورشیان به کار گرفته شد.

فرماندهان عالی رتبه امریکا این برنامه را یک ابزار حیاتی در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی می دانند. سنتکام واگذاری این قرارداد را به شرکت مستقر در لس آنجلس تایید کرد، اما امکان تماس با مقامات شرکت انترپید میسر نشد. معلوم نیست آیا یک برنامه مدیریت شخصیت ناقض قانون انگلیس خواهد بود یا نه.

کارشناسان حقوقی می گویند چنین برنامه ای مغایر با قانون جعل و تقلب مصوب ۱۹۸۱ است که طبق آن هر فردی در صورت ساخت یک ابزار کاذب با قصد اصیل نشان دادن ان به دیگران گناهکار خواهد بود.

Saturday, March 19, 2011

چگونه 50 هزار کودک و زن در آمریکا قاچاق می شوند + نقشه

آمارهای تکان دهنده از قاچاق زنان در آمریکا؛
چگونه 50 هزار کودک و زن در آمریکا قاچاق می شوند + نقشه
شبکه خبری راشا تودی نوشت: «آمریکا مدام کشورهای دیگر را به سوء استفاده جنسی از دختران و کودکان متهم می‌کند، اما در حقیقت این مسئله در ایالات متحده، روزانه بارها با آگاهی سیاستمداران قدرتمند، اتفاق می‌افتد.»
قاچاق انسان بعد از قاچاق اسلحه و مواد مخدر، سومین تجارت سود آور است که 7 تا 10 میلیارد دلار برای قاچاقچیان سود دارد و کشورهای مقصد قاچاق، آمریکا و اروپای غربی هستند.

قاچاق بین المللی زنان، دختران و حتی پسران، یکی از بزرگترین بحران‌های حقوق بشر در عصر کنونی است. قاچاق انسان بعد از قاچاق اسلحه و مواد مخدر، بزرگترین صنعت غیرقانونی در جهان است. سازمان ملل تخمین زده است که قاچاق انسان سالانه 7 تا 10 میلیارد دلار برای قاچاقچیان سود دارد.

تجاوز به عنف زنان از مصادیق بارز جنایت و خشونت علیه زنان است که در برخی از گزارش های سالانه مجامع بین المللی منعکس شده و این گزارش ها حاکی از اعمال خشونت علیه زنان و نقض حقوق آنها در کشورهای اروپایی و آمریکا است.

به گزارش RAINN، بزرگترین سازمان ضد خشونت جنسی  در آمریکا از هر شش زن یک زن مورد تجاوز قرار گرفته است. نکته حایز اهمیت این است که 60% از این خشونت علیه زنان به پلیس گزارش نمی شود و در این آمار قرار نگرفته است.

بنا به گزراش این سازمان، 248300 زن، تنها در سال 2007 قربانی خشونت جنسی و تجاوز به عنف ثبت شده در آمریکا قرار گرفته اند.


بنا بر گزارش سازمان ملل با عنوان قاچاق انسان که از سوی  دفتر مواد مخدر و جرائم این سازمان منتشر شده است، نزدیک به 80% این قاچاق زنان، صرفا برای بهره کشی جنسی بوده است. این آمار تنها قربانیان گزارش شده از سوی کشورهای مبدا را در بر می گیرد.

ضمن اینکه این گزارش از افزایش روز افزون میزان قاچاق زنان در آمریکا و کشورهای اروپای غربی پرده برمی دارد. مقصد نهایی بیشترین قربانیان قاچاق زن، آمریکا و کشورهای اروپای غربی از جمله ایتالیا، آلمان ، فرانسه و انگلیس است.

نقشه زیر که از سوی پروژه حمایتی دانشگاه جونز هاپکینز تهیه شده، حجم قاچاق زنان و کودکان را به آمریکا نشان می دهد.

http://up.iranblog.com/images/75pne437dwe8wug80yv.jpg

گروهی از کارشناسان با توجه به رشد این صنعت غیرانسانی که نتیجه سودآوری بالا، نیاز به سرمایه گذاری کم و مجازات‌های سبک است، پیش بینی می کنند که در دهه های آینده این صنعت غیرقانونی از قاچاق مواد مخدر پیشی گیرد.

قاچاقچیان قربانیان خود را عمدتاً از کشورهای در حال توسعه که در آن فقر شایع است با زور یا اغوا به چنگ می آورند. بیشتر این قربانیان جوان بوده و بین 8 تا 18 سال سن دارند. بعضی از آنان نیز تنها چهار تا پنج سال سن دارند.

سالانه بیش از 50 هزار نفر به آمریکا قاچاق می شوند که اکثرشان برای کار در خانه‌های فساد فروخته می شوند.

این استثمار به ملیت، قومیت، مذهب و جایگاه اجتماعی و اقتصادی خاصی محدود نمی‌شود.

نکته حائز اهمیت آن است که نظامیان، تاجران، مهاجران، توریست‌ها و مشترکین پورنوگرافی اینترنتی کشورهای ثروتمند با پرداخت پول‌های کلان برای استفاده از بردگان جنسی باعث رونق بخشیدن این صنعت غیرقانونی برای قاچاقچیان می شوند.

راشاتودی: قاچاق جنسی، کودکان را در واشنگتن تهدید می‌کند.
شبکه خبری راشا تودی نیز، وضعیت قاچاق جنسی، را در امریکا وخیم گزارش کرد.

راشا تودی گفت: «آمریکا مدام کشورهای دیگر را به سوء استفاده جنسی از دختران و کودکان متهم می‌کند، اما در حقیقت این مسئله در ایالات متحده، روزانه بارها با آگاهی سیاستمداران قدرتمند، اتفاق می‌افتد

قاچاق خردسالان، حتی در ایالات متحده، یک منبع درآمد بزرگ به حساب می‌آید. در میان جرائم سازمان یافته در آمریکا، این موضوع سومین عامل سودآور محسوب می‌شود. کودکان و نوجوانان آمریکایی اغلب در مکان‌های عمومی مثل بازار، مراکز تفریحی، تئاتر و حتی در مدارس استخدام می‌شوند.

"خانه کورتنی"، یک سازمان غیرانتفاعی است که به زنان و دخترانی که قربانی قاچاق انسان یا جنسی شده‌اند، کمک می‌کند. "تینا فرانت"، موسس و مدیر عامل این سازمان می‌گوید که بسیاری از افراد در آمریکا بر این باورند که قوانین متعددی برای قاچاق کودکان وجود دارد، در حالیکه چنین موضوعی حقیقت ندارد. در بسیاری از موارد، کودکان تاوان اعمالی را می‌دهند که قادر به موافقت یا فرار از آن نبوده‌اند.

فرانت که خود یکی از قربانیان قاچاق جنسی است، می گوید: «این نوع تجارت در آمریکا تازگی نداشته و بیش از پنجاه سال سابقه دارد.»

وی گفت:« این جنایت همیشه تحت کنترل بوده، اما از بین نرفته و تنها بزرگ‌تر شده است.»

افراد مختلفی اعم از لابی‌گرها، تجار و حتی اعضای کنگره در این تجارت شرکت می‌کنند.

در حال حاضر این قوانین وجود ندارند و بچه‌ها و بزرگسالان قربانی آزار جنسی، از سوی نظام نادیده گرفته شده و جزء فاحشه‌ها به حساب می‌آیند.