Friday, May 27, 2011

زنی که از اردوگاه اشرف فرار کرد+عکس

 
مریم کسی است که عضو شورای مرکزی مجاهدین بوده است و بعد از دیدن جنایتهای مسعود رجوی و مریم رجوی از این اردوگاه فرار کرد آدرس فیس بوک این شخص به نشانی زیر می باشد و از این طریق با هموطنان درد دلهای جنایتهای اشرف را بازگو می کند
http://www.facebook.com/nedaye.haghighat

Thursday, May 26, 2011

ضرب و جرح زنی كه سخنرانی نتانياهو در ايپك را قطع كرد + تصاویر

زن يهودي كه با سر دادن شعارهايي در حمايت از فلسطينيان سخنراني نخست‌وزير رژيم صهيونيستي را در كنگره آمريكا قطع كرده بود، مورد ضرب و جرح شديد از سوي صهيونيست‌ها قرار گرفت.

  به نقل از روزنامه صهيونيستي یديعوت آحارونوت‌، "راي افيلا‌" فعال يهودي كه در سخنراني روز سه‌شنبه "بنيامين نتانياهو " در كنگره آمريكا حضور داشت با سر دادن شعارهايي در حمايت از فلسطينيان سخنراني وي را قطع كرد.

بر اساس اين گزارش افيلا در ميان سخنراني نتانياهو فرياد زد "اشغالگري بس است"، "جنايت‌هاي جنگي اسرائيل را متوقف كنيد" و "حق بازگشت آري" و باعث شد كه سخنراني نتانياهو قطع شود و پس از آن فعالان صهيونيستي ايپك به سمت وي حمله كرده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به نوشته يديعوت آحارونوت، افيلا 28 سال سن دارد و يهودي عضو سازمان ضد جنگ به اسم Code Pink است و چند ماه پيش نيز در جريان سخنراني نتانياهو در مقابل اقليت يهودي در ايالت "نئو اورلئان "سخنراني وي را قطع كرد و فرياد زد: «ما نسل جوان يهودي هستيم و هرگز سكوت نكرده و به سران دولت اجازه نخواهيم داد جنايت‌هاي جنگي ضد بشري مرتكب شوند؛ روساي اسرائيل تنها مي‌توانند در دادگاه لاهه حرف بزنند.»

پليس آمريكا همچنين اين زن يهودي را پس از مداوا در بيمارستان به دليل قطع سخنراني نتانياهو دستگير كرد.

Sunday, May 22, 2011

حمل محموله ترياك توسط رئيس مجلس ! + سند

شايد كسي باور نمي‌كرد كه روزي در اين كشور، رئيس مجلس آن دست به خريد و فروش محموله ترياك زده باشد. اما اين موضوع در اين كشور اتفاق افتاده است. و اتفاقا اسناد آن نيز چنان‌چه ملاحظه خواهيد كرد موجود است...
 شايد كسي باور نمي‌كرد كه روزي در اين كشور، رئيس مجلس آن دست به خريد و فروش محموله ترياك زده باشد. اما اين موضوع در اين كشور اتفاق افتاده است. و اتفاقا اسناد آن نيز چنان‌چه ملاحظه خواهيد كرد موجود است. طبق سند زير سردار فاخر حكمت، رئيس مجلس شوراي ملي دست به انجام چنين كاري زد. متن اين سند كه تصوير آن در زير قابل رويت است بدين شرح است:


شماره: 2-3-972 تاريخ: 20/3/37
موضوع: حمل ترياك قاچاق
در مسافرت اخير آقاي سردار فاخر حكمت رئيس مجلس شوراي ملي به شيراز مشاراليه به اتفاق بدرالملوك حكمت همشيره‌زاده‌اش به جمع‌آوري محصول مزارع ترياك املاك خود پرداخته و ترياكها در دو نوبت به وسيله اتومبيل مذكور و به همراهي آقاي سردار فاخر حكمت تا آخرين نقطه حوزه استحفاظي ژاندارمري شيراز حمل و در آنجا به گل‌مكاني قاچاق‌ فروش معروف تحويل گرديده و نامبرده نيز به همراهي بانو بدرالملوك حكمت كه داراي كارت شناسايي آقاي رئيس مجلس بود، ترياكها را به تهران حمل و تحويل حسين سيگاري و داودي قاچاق‌فروشان معروف نموده‌اند.
توضيح آنكه پس از ورود ترياكهاي فوق به تهران بهاي ترياك به ميزان قابل ملاحظه‌اي تقليل يافته و 75 گرم آن از 2800 ريال به 1100 ريال تنزل نموده است.
1- اصل در پرونده آقاي سردار فاخر حكمت
2- اسامي قاچاقچيان در دفتر ثبت
3- رونوشت در پرونده قاچاق ترياك بايگاني شود.


Thursday, May 19, 2011

تولید تی شرت برای مخالفت با رژیم ایران + عکس

این شرکت که یک فروشنده بزرگ بین‌المللی لباس است، این تی‌شرت‌ها را در مغازه‌های خود و به صورت آن‌لاین به فروش می‌رساند.
 
یک شرکت آمریکایی عرضه پوشاک، در راستای مخالفت با ایران یک سری لباس‌های منقوش به "ایران آزاد" تولید و روانه بازار کرد.
 یک شرکت مد لباس آمریکایی به نام "پوشاک آمریکایی" دست به فروش لباس‌هایی زده که بر روی آنها کلمه "ایران آزاد" نوشته شده است.

این شرکت که یک فروشنده بزرگ بین‌المللی لباس است، این نوع تی‌شرت‌ها را در مغازه‌های خود و به صورت آن‌لاین به فروش می‌رساند.

در وب‌گاه این شرکت، در خصوص این لباس‌ها این چنین آمده است: اعتراضات برای آزادی ایران تا به امروز در سراسر جهان ادامه داشته است، به ویژه در لس‌آنجلس که در آن بیش از یک میلیون ایرانی آمریکایی زندگی می‌کنند. پوشاک آمریکایی دوستان بسیاری در این اجتماع دارد. مفتخریم که از آنها و مبارزات آنها برای آزادی ایران به صورت جهانی حمایت می‌کنیم.

شرکت پوشاک آمریکایی عمدتا برای جوانان و نوجوانان لباس عرضه کرده و در 20 کشور مختلف جهان دارای نمایندگی فروش لباس است.

Wednesday, May 18, 2011

حمایت بازیکن مشهور تیم رئال مادرید از مردم فلسطین موجب بسته شدن صفحه فیس بوک وی شد+تصاویر

"مارسلو" بازیکن مشهور تیم رئال مادرید اسپانیا با قرار دادن دو مطلب در صفحه فیس بوک خود به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخت که این امر موجب حذف صفحه وی توسط مسئولین این شبکه اجتماعی گردید.
 برای دیدن صفحه ذخیره شده در گوگل  اینجا   کلیک کنید



ضرب و شتم زنان و فعالان حقوق بشر توسط نظامیان رژیم صهیونیستی+فیلم

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی تصاویری مربوط به تجمع جمعی از فعالان حقوق بشر در روستای "صالح پیامبر" علیه دیوار نژادپرستی اسرائیل پخش کرد که در آن نظامیان صهیونیستی اقدام به ضرب و شتم تجمع کنندگان می کنند.

Tuesday, May 17, 2011

استفاده نيروهاي امريكايي از كودكان افغان براي كشف مين‌ + عکس

نیروهای امریکایی کودکان و نوجوانان افغانی را برای کشف مین ها، خمپاره ها و دیگر ادوات جنگی پر خطر به کار می گیرند و در ازای این کار، به آنها دستمزدی ناچیز می پردازند.


 نیروهای امریکایی پس از گذشت يك دهه از اشغال افغانستان، نه تنها هنوز با حملات گاه و بی‌گاه مردم بی گناه را هدف قرار می دهند، بلکه در اقدامی جدید کودکان و نوجوانان افغانی را برای کشف مین ها، خمپاره ها و دیگر ادوات جنگی پر خطر به کار می گیرند و در ازای این کار، به آنها دستمزدی ناچیز می پردازند.

بر اساس گزارش‌هاي منتشر شده از سوی منابع افغاني در سال 2010 میلادی، ٧٤٠ کودک بر اثر خشونت های مختلف در افغانستان جان خود را از دست داده اند.

در سال ٢٠١٠ میلادی به‌طور متوسط روزانه دو کودک جان خود را از دست داده اند که این یعنی 30 درصد تلفات سال گذشته در افغانستان مربوط به کودکان بوده است

در گزارش سازمان نظارت بر حقوق بشر، برخی از ولایات جنوبی و شرقي به ویژه قندهار و هلمند در جنوب، کنر در شرق و قندوز در شمال افغانستان خطرناک‌ترین مناطق برای کودکان خوانده شده اما در این گزارش آمده است که در دیگر ولایات نیز کودکان قربانی خشونت های مسلحانه شده اند.

سازمان‌های بین المللی همه ساله گزارش‌هایی را در مورد میزان تلفات غیرنظامیان در افغانستان منتشر می کنند و بعد از سال ٢٠٠٥ میلادی، همه این گزارش‌ها نشان می دهد که تلفات غیر نظامیان هر سال نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

در عين حال، زنان و كودكان افغان، بيش از هر چيز در هياهوي جنگ قدرت در افغانستان و نبردي كه معلوم نيست تا چه وقت ادامه داشته باشد، قرباني مي شوند.

پیشاپیش از انتشار برخي تصاوير دلخراش زير از كاربران محترم عذرخواهي مي‌شود.













پذيرش استعفا 7 نماينده پارلمان بحرين+عکس


پارلمان بحرين با درخواست استعفا هفت تن از نمايندگان معترض به خشونت‌هاي دولتي عليه مردم اين کشور، موافقت کرده است.


به گزارش خبرگزاري رسمي بحرين، پارلمان اين کشور روز سه‌شنبه (27 ارديبهشت) اعلام کرد "استعفاي اعضا باقي مانده" حزب اصلي مخالف بحرين در پارلمان را "مي‌پذيرد."

اين در حالي است که پيشتر، 18 تن از اعضا حزب الوفاق، بزرگ‌ترين حزب مخالف دولت منامه، 27 فوريه به طور رسمي از عضويت در پارلمان اين کشور استعفا دادند که تنها با درخواست 11 از آنان موافقت شد.



انتخابات ميان دوره‌اي پارلمان بحرين براي انتخاب جايگزين نمايندگان مستعفي دوم مهر (24 سپتامبر) برگزار مي‌شود.

پيش‌تر دو تن از اعضاي حزب الوفاق به نام‌هاي مطار ابراهيم و جواد فيروز در اوايل ماه مي توسط نيروهاي امنيتي لباس شخصي بحرين ربوده شدند.

مخالفان دولت بحرين از 14 فوريه تا کنون با آمدن به خيابان‌ها خواستار انجام اصلاحات سياسي از جمله استقرار نظام پادشاهي مشروطه و پايان فساد و تبعيض گسترده دولتي در اين کشور هستند.

در پي سرکوب خشنونت‌بار اعتراضات مسالمت‌آميز مخالفان دولت منامه به دست نيروهاي بحريني که از حمايت نيروهاي نظامي عربستان و امارات متحده عربي برخوردارند، مردم معترض بحرين بر پايان حاکميت 40 ساله خاندان آل خليفه در اين کشور نيز پافشاري مي‌کنند.

با اين حال، سرکوب‌خشونت‌آميز اعتراضات مردمي در بحرين تا کنون ده‌ها کشته بر جا گذاشته است و شماري از معترضان نيز در فهرست مفقودين قرار دارند.

در همين حال، صدها تن از مردم بحرين از جمله پزشکان، پرستاران، معلمان و صاحبان مشاغل ديگر به علت کمک و ابراز هم‌دردي با تظاهرکنندگان توسط نيروهاي دولتي بازداشت شده و حتي مورد آزار و اذيت قرار گرفته‌اند.

Monday, May 16, 2011

جلسات محرمانه صهيونيست‌ها در تهران + سند

گزارش اطلاعات داخلي
شماره 2ـ3ـ836
تاريخ گزارش: 12/3/37
موضوع: اقليت مذهبي يهود

ساعت 22 روز مذكور منوچهر اميدوار ـ موسي كارمانيان ـ دكتر صفائي ـ ربي عزري ـ جمشيد كشفي و بانو دكتر دوريل نماينده تجارتي اسرائيل در ايران ـ ساخور رئيس آژانس يهود و يعقوب ناموردي در محل كلوپ كورش كبير واقع در خيابان سفارت فرانسه جلسه محرمانه‌اي تشكيل داده و در مورد وضع سياسي و اقتصادي اسرائيل در ايران مذاكراتي نموده‌اند.

اين جلسات اغلب شبها ساعتي قبل از نيمه شب در محل فوق يا محل آژانس يهود تشكيل و تصميمات متخذه كه كاملاً جنبه محرمانه دارد به مورد اجراء گذارده مي‌شود.

ربي عزري كارمند صداي اسرائيل و سردبير و نويسنده روزنامه ستاره شرق چاپ اسرائيل از روز ورود به ايران شديداً شروع به فعاليت نموده و غالباً با دكتر دوريل و افراد متنفذ و شخصيت‌هاي يهود كه اخيراً‌ با اسرائيل مسافرت نموده بودند ملاقات مي‌نمايد و حتي هوشنگ كشفي بازرگان معروف كه از سرمايه‌داران يهودي است با رجال و متنفذين ايراني در تماس بوده و در محافل و مجامع رسمي شركت مي‌نمايد.

Sunday, May 15, 2011

دانشمندان هسته ای ایران را ما ترور کردیم...!

رادیو ملی آمریکا:
دانشمندان هسته ای ایران را ما ترور کردیم
اذعان آمریکایی‌های مدعی مبارزه با تروریسم بر ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان نشانه استفاده ابزاری غرب از عناوینی چون مبارزه با تروریسم است.
رادیو ملی آمریکا، تحریم اقتصادی، محکومیت های سازمان ملل، تعاملات دیپلماتیک، تهدید نظامی، جنگ سایبری و ترور دانشمندان هسته ای ایران را به عنوان اقدامات آمریکا علیه برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان نام برد.
رادیو فردا : رادیوی ملی آمریکا در سه مقاله مفصل به قلم "مایک شوستر" به بررسی جنگ پنهان ایالات متحده آمریکا در ایران پرداخته است و از آنچه که خرابکاری، ترور و جنگ سایبری علیه طرح ها و برنامه هسته ای ایران خوانده، پرده برداشته است.

در مقالات رادیو ملی آمریکا آمده است: ایالات متحده در این سال ها برای رسیدن به اهداف خود از ابزارهایی چون تحریم اقتصادی، محکومیت های سازمان ملل، تعاملات دیپلماتیک و تهدید به اقدام نظامی بهره گرفته است؛ ولی این اقدامات نتیجه کمی در بر داشته یا اساسا بدون موفقیت بوده است.

این رادیو، همچنین به تلاشهایی چون "جنگ سایبری" و "ترور دانشمندان هسته ای ایران" اشاره می کند و مدعی می شود که این تلاش ها موفقیت هایی را در برداشته است.

این درحالیست که آخرین گزارش مدیر کل آژانس بین المللی انرژی هسته ای از ناکام ماندن تلاش غرب برای آسیب زدن به برنامه هسته ای کشور ایران به وسیله ویروس استاکس نت حکایت دارد و راه اندازی نیروگاه هسته ای بوشهر هم موید این واقعیت است.

نکته قابل تامل در این گزارش، اذعان آمریکایی های مدعی مبارزه با تروریسم بر ترور دانشمندان هسته ای کشورمان می باشد که نشانه استفاده ابرازی غرب از عناوینی چون مبارزه با تروریسم است.

Thursday, May 12, 2011

کنگره آمریکا به مخالفان ایران بورسیه می دهد+عکس


حزب دموکرات کالیفرنیا در مجمع سالانه خود با اکثریت آرا به حمایت از مخالفان ایران از طریق افزایش تسهیلات بورسیه به دانشجویان ایرانی، رای داد و حمایت خود را از مخالفان ایران، جنبش های حقوق بشر و دموکراسی خواهی در ایران ابراز کرد.
 این مصوبه حزب دموکرات کالیفرنیا در کنگره، خواستار عمیق‌تر کردن روابط بین مردم ایران و آمریکا ازطریق افزایش تسهیلات بورسیه به دانشجویان ایرانی در راستای اهداف دیپلماسی عمومی آمریکا، حمایت از افزایش دسترسی های اینترنتی مردم ایران، رسیدگی به موضوع "سیاست ویزای تک‌ورودی" (Single-Entry Visa policy) که از خروج دانشجویان ایرانی از آمریکا در زمان تحصیل جلوگیری می‌کند؛ شده است.


همچنین این مصوبه، کاهش محدودیت‌هایی که طبق آنها سازمان‌های غیردولتی آمریکایی اجازه ندارند برای مردم ایران کمک‌های انسان‌دوستانه فراهم کنند، و تضمین دسترسی مردم ایران به ابزارهای ارتباط اینترنتی را مطالبه نموده است.
حزب دموکرات کالیفرنیا همچنین از انتصاب یک ناظر مستقل حقوق بشر بر ایران از سوی سازمان ملل حمایت نمود و در قطعنامه خود از رئیس جمهور آمریکا خواست تا با متحدان بین‌المللی خود همکاری کرده و علیه مقامات دولت ایران تحریم‌های هدفمند مالی و مسافرتی، وارد آورد.

 
مصوبه حمایت حزب دموکرات کالیفرنیا از مخالفان ایران
حزب دموکرات کالیفرنیا در مصوبه خود آورده است: دولت آمریکا چندین اقدام برای رسیدگی به مسئله حقوق بشر در ایران، کاهش تحریم‌ها بر نرم‌افزارهای ارتباطی اینترنتی غیرتجاری، اعمال تحریم‌های هدفمند حقوق بشر بر ضد مقامات ایرانی، و حمایت از "گزارشگر ویژه" برای ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل اتخاذ کرده است.
این مصوبه تاکید می کند: برخی از تحریم‌ها و سیاست‌های آمریکا بر منزوی کردن و مجازات مردم ایران تاثیر دارند، ازجمله جلوگیری دسترسی مردم به ابزارهای ارتباط اینترنتی، جلوگیری از همکاری مستقیم سازمان‌های غیردولتی مستقر در آمریکا، و اعمال سختگیری‌های غیرضروری مانند سیاست ویزای دانشجویی تک‌ورودی برای ایرانیانی که خواهان ویزای آمریکا هستند.
در حالیکه شورای حقوق بشر سازمان ملل در شُرُف رسیدگی به پرونده حقوق بشر آمریکاست، حزب دموکرات کالیفرنیا در این مصوبه آورده است: حزب دموکرات کالیفرنیا نقض حقوق بشر از سوی دولت ایران را محکوم می‌کند، از انتصاب یک گزارشگر ویژه برای ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل برای رسیدگی به نقض حقوق بشر در ایران حمایت می‌کند، و از رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا می‌خواهد با شرکای بین‌المللی خود همکاری کرده و تحریم‌های چندجانبه مالی و مسافرتی بر مقامات دولتی ایران وارد کنند.
همچنین، حزب دموکرات کالیفرنیا همبستگی خود را با مخالفان ایران در مبارزه‌های طولانی آنها حفظ می‌کند و از اقداماتی برای برقراری روابط بین مردم ایران و آمریکا حمایت می‌کند که ازجمله این اقدامات، می‌توان اشاره کرد به کاهش محدودیت‌هایی که مانع دسترسی مردم ایران به ابزارهای ارتباطی اینترنتی می‌شود، و محدودیت‌هایی که از فراهم کردن کمک‌ به مخالفان ایران توسط سازمان‌های غیردولتی آمریکایی جلوگیری می‌کند، و همچنین افزایش تعداد و انواع ویزاهایی که برای دانشجویان ایرانی قابل استفاده است.

دستگیری افسران موساد در سوریه+تصاویر

دستگیری افسران موساد در سوریه
یک مقام بلندپایه سوری گفت: «اطلاعات منتشره در یکی از شبکه‌های تلویزیونی درباره دستگیری رهبران یک سازمان تروریستی و افسران سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد در شهر بندری بانیاس صحت دارد.»


 
یک مقام بلندپایه سوری که اظهاراتش روز سه‌شنبه در پایگاه اینترنتی "سوریا الان" منتشر شد، افزود: «در تحقیقات انجام شده دخالت تیم جاسوسی اسرائیلی در رویدادهای سوریه آشکار شد و آنان بیشتر در ارتباط با ایجاد هرج و مرج از طریق گذرگاه‌های زمینی و دریایی و تسهیل فعالیت گروهک‌های داخلی دست داشته‌اند.»


بر اساس این گزارش، مزدوران رژیم صهیونیستی دارای گذرنامه‌های اروپایی و عربی و برخی نیز دارای مدارک جعلی از سوریه بودند که شمار قابل توجهی از آنان پس از مشکوک شدن دستگاه‌های امنیتی سوریه، این کشور را ترک کردند و بازجویی از افراد دستگیر شده برای آگاهی از تعداد کامل آنان و محل سکونت جاسوسان ادامه دارد.

اطلاعات نیروهای امنیتی سوریه حاکی است، گروه‌های سلفی زیر نظر جاسوسان موساد مشغول رصد مراکز استقرار نیروهای ارتش و پلیس در استان درعا و تجهیز عده‌ای به تفنگ‌های دوربین‌دار و دوربین‌های دید در شب بودند.



سازمان امنیت سوریه اخیرا یک خلبان مزدور را از استان "دیرالزور" دستگیر کرد که بدون آنکه تحت بازرسی قرار بگیرد، بسته‌ها و صندوق‌های مشکوکی را به سوریه انتقال می داد. وی در اعترافاتش گفته است برخی شخصیت‌ها و مسئولان عرب با پوشش دیپلماتیک اقدام به فعالیت در شهرهای سوریه می‌کردند که بعد از ورود ارتش سوریه به درعا از سوریه خارج شده‌اند.

Tuesday, May 10, 2011

تجاوز آمریکایی‌ها به دختر دوازده ساله افغانی+فیلم

مردان مسلح در روستایی در ولایت تخار در شمال شرق افغانستان به یک دختر دوازده ساله تجاوز کرده اند.
 اعضای خانواده این کودک می گویند شش تن از این افراد، لباس پلیس به تن داشته اند.اداره محلی امور زنان در

ولایت تخار این حادثه را تائید کرده و مقامات پلیس این ولایت گفته اند که در جستجوی عاملان این حادثه هستند.
کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان نسبت به آنچه که افزایش موارد تجاوز جنسی می خواند، ابراز نگرانی کرده است.
این کمیسیون به خبرنگاران گفت که سال گذشته سی و نه مورد تجاوز جنسی بر زنان و دختران در سراسر افغانستان نزد آنها ثبت شده است، در حالی که آمار واقعی این گونه حوادث می تواند به مراتب بیشتر باشد چون به گفته مقامات این کمیسیون، در بسیاری از موارد به دلیل ترس از پیامدهای اجتماعی آن، خانواده ها حاضر به "افشای" اینگونه موارد نمی شوند.

 برای دیدن فیلم  اینجا   کلیک کنید

وزارت اطلاعات ایران: اسناد موثق داریم که بن لادن مدت‌ها پیش مرده بود+عکس

وزیر اطلاعات گفت: «اطلاعات دقیق و اسناد موثق و قابل توجهی داریم که نشان می‌دهد بن لادن مدتی قبل به دلیل بیماری اصلا در قید حیات نبوده که آمریکایی‌ها با فرا‌فکنی ادعا می‌کنند او را کشته‌اند.»
  حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات، در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات برای سرکوب گروهک‌های تروریستی اظهار داشت: «در غرب کشور بحمد‌الله با اقدامات خوبی که صورت گرفت به خصوص در جریان سفر رئیس جمهور، وضعیت امنیت در این منطقه خوب است و مجموعه وزارت و قرارگاه و سایر مجموعه‌هایی که مسئولیت دارند کنترل خوبی بر گروه‌هایی که بعضی در حال انهدام کامل هستند، دارند.»


وی افزود: «در منطقه شرق کشور هم بحمد‌الله موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آوردیم و علی‌رغم اینکه دشمن طراحی‌هایی در موقعیت‌های مختلف دارد تسلط خوبی داریم و به حول و قوه الهی اجازه هیچ اقدامی به دشمن داده نمی‌شود.»

وزیر اطلاعات در خصوص موضوع کشته شدن بن لادن به دست آمریکایی‌ها نیز اظهار داشت: «اگر واقعا دستگاه نظامی و اطلاعاتی آمریکا بن لادن را دستگیر کرده‌اند یا کشته‌اند باید جنازه او را نشان دهند نه اینکه به ادعای خودشان جنازه وی را به دریا بیاندازند.»

مصلحی افزود: «وقتی دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ریگی (سرکرده گروه تروریستی جند الشیطان‌) را دستگیر کرد تصویر او را به همه مردم دنیا نشان داد و این نکته قابل توجهی است که معتقدیم آنها می‌خواستند از این طریق بیداری منطقه تحت الشعاع قرار دهند و با دیکتاتوری رسانه‌ای که دارند فضای افکار عمومی را منحرف کنند.»

وی ادامه داد: «بخش قابل توجهی از این تبلیغات هم برای سامان دهی وضعیت انتخابات در آمریکا است و با وجود مشکلات اقتصادی که دارند که بسیار شکننده است. تلاش کردند از طریق دیکتاتوری رسانه‌ای که دارند با انحراف افکار عمومی نظر جهانیان را به سوی دیگر جلب کنند.»

وزیر اطلاعات گفت: «اخبار و اطلاعات دقیق و اسناد موثق و قابل توجهی که داریم نشان می‌دهد که بن لادن مدتی قبل به دلیل بیماری اصلا در قید حیات نبوده که آنها با فرا فکنی ادعا می‌کنند او را کشته‌اند.»

مصلحی در پاسخ به سؤالی درباره گروه‌های تروریستی غرب کشور توضیح داد گروه‌های مختلفی در غرب کشور وجود دارند که ته مانده‌های گروه‌های هستند که از اول انقلاب مقابل‌های با نظام اسلامی داشته‌اند و فعالیت‌ها و تلاش‌های مذبوحانه‌ای دارند.

وی درباره اقدامات ته مانده‌های گروه جند الشیطان هم تصریح کرد: «جند الشیطانی که به سرکردگی ریگی فعالیت می‌کرد دیگر وجود خارجی ندارد و ته مانده‌های آن گروهک نمی‌خواست بگوید که ما تمام شده‌ایم.»

Sunday, May 8, 2011

آخرین نگاه رییس جمهور+عکس

چند سال بعد ، به شکلی نامعلوم ، تصویری منتشر گردید که رییس جمهور را تنها چند ثانیه پیش از شلیک موشک های روسی ، در کنار اتومبیلش نشان می داد.


روز 26دسامبر سال 1991، کشوری که پیش از این به نام «اتحاد جماهیر شوروی» خوانده می‌شد، به 16کشور تجزیه شد اما 120روز قبل از انهدام این امپراطوری، در اول سپتامبر 1991، یکی از ایالت‌های کوچک و کم‌جمعیت کشور مزبور، اولین پرچم استقلال‌طلبی را به اهتزار درآورد و خود را به نام تاریخی اقوامی که در آن مستقر بودند؛ «جمهوری چچن – اینگوش» نامید.
 ایالت موسوم به «چچن- اینگوش» که نود و هشت درصد جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می دادند ، به رهبری یک ژنرال مسلمان چچنی به نام «جوهر موسایوویچ دودایف» خواهان استقلالی شد که حدود 200 سال قبل از دست داده بود.
جوهر دودایف به سال 1944 در روستای یالخوری در چچن متولد شد. خانواده ی او از جمله جان بدربردگان تبعید قوم چچن به قزاقستان بود . در جریان این تبعید تاریخی که با هدف انهدام چچن ها ، توسط استالین انجام گرفت ، یکی از بزرگ ترین نسل کشی های تاریخ بشریت به وقوع پیوست.
جوهر دودایف ، پس از بازگشت چچن ها به چچنستان ، تحصیلات خود را ادامه داد و وارد دانشکده نیروی هوایی شوروی گردید. وی اولین مسلمانی بود که در ارتش شوروی به فرماندهی عالی رسید. وی در سال 1990 ، به دنبال تمرد از بمباران استقلال طلبان بالکان ، از خدمت معلق گردید. در این مرحله ، دودایف به چچن بازگشته و به تلاش برای تشکیل «جمهوری چچن» پرداخت. او با بسیج عمومی مردمش که در میان آنان محبوبیت فراوانی داشت ، توانست نهاد های وابسته به شوروی را نابود کرده و چندین ماه پیش از اضمحلال شوروی ، استقلال ملت خود را اعلام نماید.
 «جوهر دودایف» بر اساس انتخاباتی که مطابق با قانون اساسی جدید «جمهوری چچن – اینگوش» با آرای اکثریت ملت خویش به عنوان اولین رییس جمهور این ملت انتخاب شد.
حاکمان جدید مسکو ، تمامی یک دهه بعد را به جنگ با جمهوری کم جمعیت چچن پرداختند. در برابر دیدگان حیرت زده جهانیان ، جنگ میان پرجمعیت ترین ارتش جهان با کشوری که که تمام جمعیت آن به یک میلیون نفر نمی رسید ، به جای چند روز ، سالیان سال به درازا کشید. 
فرماندهی اولین مرحله از نبرد آزادی بخش چچن علیه متجاوزین روسی ، راسا بر عهده جوهر دودایف قرار داشت. وی سرانجام در 22 آوریل 1996  ، طی عملیات مشترک ارتش روسیه و دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی «موساد» و سازمان امنیت ملی امریکا، توسط شلیک مستقیم جنگنده های متجاوزین روس به شهادت رسید.
جریان شهادت جوهر دودایف به این ترتیب بود که ابتدا با ردیابی مکالمات او که بوسیله تلفن ماهواره ای اش انجام می داد، محل دقیق او را به کمک ماهواره ها مشخص شد. دستیابی به امواج تلفن ماهواره ای او ، با کمک عوامل موساد انجام گرفت و سازمان امنیت ملی امریکا یا NSA هم با در اختیار گذاشتن اطلاعات یکی از ماهواره های SIGINT خود به روس ها یاری رساند. سپس از تطبیق نمونه صدای دودایف با صدای ردیابی شده بوسیله هواپیماهای شناسایی روسی که در منطقه در حال چرخش بودند، باشلیک ۲ عدد موشک هدایت شونده با لیزر ، بنیانگذار جمهوری چچن  و اولین رییس جمهور قانونی این کشور به شهادت رسید.

سال ها بعد ، به شکلی نامعلوم ، تصویری از فیلم برداشته شده توسط جنگنده های روسی منتشر گردید که ژنرالِ شهید را تنها چند ثانیه پیش از شلیک موشک های روسی ، در کنار اتومبیلش نشان می داد.

همزمان با پانزدهمین سالگرد شهادت رهبر مسلمانان چچن ، این عکس برای نخستین بار ، توسط گروه جهاد و مقاومت مشرق در ایران منتشر می شود.

آخرین نگاه شهید جوهر دودایف ، اولین رییس جمهور قانونی چچن ،به جنگنده های روسی ، تنها چند ثانیه پیش از هدف قرار گرفتن


شهید جوهر دودایف ، بنیانگذار جمهوری چچن و رهبر مسلمانان استقلال طلب چچنی
 


Saturday, May 7, 2011

جن گیر عامل اختلاف بین هواداران رییس جمهور+عکس

تصویر ذیل متعلق به عباس غفاری جن گیر آقای «مشایی» می باشد.
نامبرده  صحبت های هولناک و وحشتناکی از نحوه ارتباطات خاص خود دارد.عباس غفاری عامل بسیاری از مسائل به وجود آمده طی هفته های اخیر می باشد.
http://up.iranblog.com/images/86b56rwiqn1ke72ve1c.jpg

جسد بن لادن درکام کوسه + تصاویر و فیلم

پس از انتشار خبر پرتاب جسد رهبر القاعده به دریا، یک رسانه غربی در ادامه بهره برداری تبلیغی با پخش یک فیلم ویدئویی مدعی شد جسد بن لادن در دهان یک کوسه است.
 پس از آنکه "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا از کشته شدن رهبر القاعده در عملیات نیروهای آمریکایی در پاکستان خبر داد، هر روز گزارشهای ضد و نقیضی درباره مرگ اسامه بن لادن منتشر می شود.
http://up.iranblog.com/images/s0ek9lghr7k3yymtt6i7.jpgگفته می شود در عملیات نیروهای آمریکایی که در نیمه شب دوشنبه انجام شد و 38 دقیقه به طول انجامید یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا موسوم به Navy Seals متشکل از 6 تفنگدار به خانه بن لادن در ابت آباد یورش بردند و او را کشتند.
http://up.iranblog.com/images/7fvdxa9uhooesvofkdqm.jpg
بر این اساس زمانی که نیروهای آمریکایی در حال ترک خانه مذکور بوده اند، بن لادن در اثر برخورد گلوله به سر و سینه اش کشته شده است و نظامیان آمریکایی پس از کشتن بن لادن، جسد وی را با بالگرد از این مکان خارج کردند.
اما در این بین خبری که دوشنبه گذشته منتشر شد و شگفتی همگان را به دنبال داشت، پرتاب جسد رهبر القاعده در دریا بود و گویا سرنشینان بالگرد پیش از رسیدن به ناوآمریکایی اقدام به پرتاب جسد بن لادن به درون دریا کرده اند، این در حالی است که دلایل ارائه شده از سوی آمریکائی ها برای انجام این عمل عجیب، به هیچ وجه قانع کننده نیست.
http://up.iranblog.com/images/exjt568oia4lrak8ywb4.jpg
پس از آنکه یک مقام آمریکایی از انداختن جسد اسامه بن لادن به دریا خبر داد، سوالات بسیاری درباره صحت خبر مرگ رهبر القاعده مطرح شد و هم اکنون شبکه خبری سی ان ان در ادامه خبرسازی خود یک فیلم ویدئویی را منتشر کرد که نشان می دهد یک کوسه جسد بن لادن را می خورد.
http://up.iranblog.com/images/y21g2ov52pumpfuiok.jpg
این فیلم ویدئویی همچنین کشتی های آمریکایی را در هنگام انداختن جسد بن لادن به دریا نشان می دهد.
http://up.iranblog.com/images/j417yfska6f7hd6f1ba1.jpg

سی ان ان همچنین تصاویری را منتشر کرد که نیروهای آمریکایی را درحال تماشای این ویدئو نشان می دهد.
http://up.iranblog.com/images/r2b5larbt10rwo0bfc7v.jpg
سی ان ان همچنین خبر داده که اثر سوختگی و کبودی روی جسد بن لادن دیده می شود و چشم چپ رهبر القاعده سیاه است، این درحالیست که این تصویر شفاف نبوده و مشخص نیست که آیا جسد فردی که در کام کوسه است جسد بن لادن می باشد یا نه؟
بیانیه‌ای منتسب به گروه القاعده در اینترنت منتشر شده است که ضمن تأیید مرگ اسامه بن‌لادن، به آمریکایی‌ها هشدار داده که شادی‌شان به غم تبدیل می‌شود. از سوی دیگر، جزئیات تازه‌ای که مقامهای آمریکا در باره نحوه مرگ رهبر گروه القاعده منتشر کرده اند، کمکی به زدودن ابهام ها در باره آخرین دقایق زندگی او، نکرده است.
 

Friday, May 6, 2011

القاعده کشته شدن 'اسامه بن لادن' را تایید کرد+تصاویری از عملیات بر علیه بن لادن

شبکه های تلویزیونی عرب زبان خبر دادند که شبکه القاعده با صدور بیانیه ای کشته شدن سرکرده این گروه تروریستی را تایید کرده است.
http://up.iranblog.com/images/ri2bq9frcmo45mbaxeb.jpgشبکه تلویزیونی العربیه عصر امروز در خبری فوری اعلام کرد که شبکه القاعده در بیانیه ای اینترنتی کشته شدن اسامه بن لادن سرکرده این شبکه تروریستی را تایید کرد.
اسامه بن لادن چند روز پیش پس از یک درگیری در منطقه "ابت آباد" در بیرون شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان و بر اثر شلیک گلوله نظامیان آمریکایی به سرش کشته شد.
http://up.iranblog.com/images/4cd1esd3067k6kf6bt1p.jpgبا توجه به اخبار رسیده یکی از پرنده های سری آمریکا در این عملیات  سقوط کرده است و الان در راه چین برای منتاژ شدن می باشد.