Tuesday, July 5, 2011

اسناد اثبات ادعاهای حزب الله + تصاویر

پايگاه خبري الانتقاد در اثبات سند ارائه شده توسط دبيركل حزب الله درباره انتقال رايانه‌هاي كميته بين المللي تحقيق ترور رفيق حريري 3 سند جديد منتشر كرد.
فارس، پايگاه اطلاع رساني الانتقاد با انتشار 3 سند جديد باب هرگونه بحث و مناقشه و شك و شبهه در سند ارائه شده توسط سيد حسن نصرالله را بست.

سه سند منتشر شده توسط پايگاه اطلاع رساني الانتقاد به شرح زير است:

يك: سند اولي مربوط به معافيت مالياتي غيرمستقيم است.

دوم: اين سند مربوط به ماهيت كاميون حامل تجهيزات و وسايلي كه ثابت مي‌كند، اين كاميون حامل تجهيزات و وسايل كميته بين المللي تحقيق بوده است.

و سند سوم: اين سند ليست وسايل و تجهيزات كاميون شماره 39148 است كه وسايل و تجهيزات كميته بين‌المللي را حمل مي‌كرد.

سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان در سخنان اخير خود از يكي ديگر از ابعاد همكاري‌هاي دادگاه ترور حريري با رژيم صهيونيستي پرده برداشته و گفته بود كه هنگامي كه دادگاه تاسيس شد و بلمار به عنوان دادستان تعيين شد، بيروت مركز اصلي كميته تحقيق بود، بعد از لغو كميته تحقيق آنها بسياري از كارمندان و تجهيزات خود را از لبنان خارج كردند و تنها 97 دستگاه رايانه كميته در بيروت ماند، عجيب اين بود كه اين رايانه‌ها از طريق الناقوره به اسرائيل فرستاده شد و از راه فرودگاه بين‌المللي يا بندر بيروت از كشور خارج نشد. چرا اين دستگاه‌ها به اسرائيل فرستاده شد؟ چرا اين انتقال از طريق بندر انجام نشد؟ در اسرائيل چه بر سر اين رايانه‌ها آمد؟