Monday, March 21, 2011

ثبت نام داوطلب کمک به مردم بحرین

« ثبت نام استشهادیون داوطلب اعزام به بحرین »

« تسجيل المتطوعين الاستشهاديين للإيفاد للبحرين »

Registrar Martyrdom Volunteers for Dispatch to Bahrain

بسم الله القاصم الجبارین

در پی لشگرکشی ناجوانمردانه ی ارتش آل سعود و سایر کشورهای حوزه ی خلیج فارس به کشور بحرین و کشتار وحشیانه ی مردم بی دفاع بحرین اعم از شیعه و سنی به دست ارتش تا دندان مسلح بحرین و همچنین نیروهای متجاوز خارجی، ما مردم ایران اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام، به سران دیکتاتور این کشورها هشدار می دهیم که با حمله به مردم خود پایه های حکومتتان را سست تر خواهید کرد.

بدانید و آگاه باشید بدون شک وعده ی الهی محقق خواهد گشت و با ظهور آخرین منجی بساط ظالمان از این کره ی خاکی برچیده خواهد شد، چنانچه تلاش های مذبوحانه ی شما به عنوان دست نشانده های شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نتیجه ای جز تسریع این امر در بر نخواهد داشت ان شاالله.

مردم مسلمان ایران اسلامی که اکثریت آن را شیعیان تشکیل می دهند همچنان که پیش از این از مردم مظلوم غزه دفاع کرده و فارغ از بحث "شیعه و سنی" یا "مسلمان و مسیحی" حمایت بی بدیل خود را از قیام های مردمی در مصر و تونس و لیبی ابراز داشته اند امروز نیز با مشاهده ی مظلومیت مردم بحرین اعم از شیعه و سنی فریاد دادخواهی برداشته و از همین پایگاه اعلام می دارند که حاضرند برای آزادی مردم بحرین از عزیزترین دارایی ها که همانا جان خویش است بگذرند و با افتخار همچون الگوی خویش حسین بن علی علیه السلام فریاد برآورند "هیهات من الذله"...


Iranian nation supported people in Egypt and Tunisia and other revolutionary nations in the area against the dictatorship governments without any preference about their religion or faith, if they are Sunni or Shia, Muslim or Christian, Iranian nation is defending the human and his honor and self-determination.

In solidarity with oppressed Bahraini people agianst the brutal aggression and bloodshed, We sign this page to state our readiness for helping people in Bahrain, defendig humanity. We are ready to gift our souls and life in this way.
منبع:  source
http://www.rahil.ir/

No comments:

Post a Comment