Tuesday, June 14, 2011

برخورد پلیسی با تبادل تصاویر سکسی در آمریکا

آمریکا اخیرا قانونی را به تصویب رسانده که طبق آن در صورت تبادل تصاویر سکسی از سوی دانش آموزان، پلیس آنها را دستگیر کرده و از مدرسه اخراج می‌کند.
 سایت اینترنتی "اکسمینر" (EXAMINER) از تصویب قانون جدیدی در ایالت کالیفرنیا خبر داد که تبادل تصاویر سکسی موجب اخراج دانش آموزان آمریکایی می شود.

سایت مذکور همچنین از دستگیری دو نوجوان در مدارس کالیفرنیا به جرم تبادل عکس سکسی خبر داد.

نکته حائز اهمیت این است که علی رغم لیبرالی بودن، عدم تقید به اخلاقیات و  آزادی های عنان گسیخته جنسی در جامعه آمریکا، قوانین سختگیرانه‌ای برای جلوگیری از فساد در میان نوجوانان تصویب می شود و پلیس آمریکا به شکل سختگیرانه ای با مفاسد درون مدارس برخورد می کند و خانواده ها نیز به این امر معترض نیستند.

این گزارش می افزاید: سناي ايالت كاليفرنيا لايحه‌اي را تصويب كرده است مبني بر اينكه از اين پس" تبادل تصاوير سکسی" جزء تخلفاتي است كه مي‌تواند اخراج دانش‌آموز متخلف از مدرسه را در پي داشته باشد.

لايحه فوق تبادل تصاوير مستهجن را در چارچوب ارسال يا دريافت تصاوير يا فيلم‌هاي سکسی الكترونيكي تعريف مي‌كند. اين لايحه براي تاييد يا وتو بر روي ميز "جري براون"، فرماندار كاليفرنيا، قرار خواهد گرفت.

قانون كاليفرنيا به كليه مدارس در مناطق مختلف اين ايالت اجازه مي‌دهد تا دانش‌آموزان را در صورتي تنبيه كند كه چنين تخلفاتي 1) در داخل مدرسه 2) در حال وارد يا خارج شدن از مدرسه 3) در زمان صرف ناهار يا 4) در زمان انجام فعاليتهاي مرتبط با مدرسه رخ داده باشند.

این گزارش در توضیح این قانون افزود: با وجودي‌كه احتمالاً اين قانون چندان مورد استقبال نوجوانان قرار نخواهد گرفت، اما تصويب آن به مراتب بهتر از پيگرد قانوني دانش‌آموزان به جرم هرزگي كودكان خواهد بود كه تا به حال مرسوم بوده است.

No comments:

Post a Comment