Wednesday, April 13, 2011

دو هزار عربستانی با تابعیت ساختگی بحرینی، مامور سرکوب مردم+تصویر

2 هزار عربستانی با تابعیت ساختگی بحرینی، مامور سرکوب مردم
یک فعال سیاسی بحرینی فاش کرد که رژیم آل خلیفه اخیرا به 2 هزار سعودی در رده های نظامی و امنیتی با هدف سرکوب مردم تابعیت بحرینی داده است.
یک فعال سیاسی بحرینی با اشاره به ادامه سیاست اعطای تابعیت برای تغییر بافت جمعیت بحرین فاش کرد که رژیم آل خلیفه اخیرا به 2 هزار سعودی در رده های نظامی و امنیتی با هدف سرکوب مردم تابعیت بحرینی داده است.
http://up.iranblog.com/images/g5edv8xcxlih0hv2z88.jpg
 "موسی الستراوی" در مصاحبه با شبکه خبری العالم، خاطرنشان کرد که نیروهای اشغالگر عربستان سعودی نه تنها در قتل عام مردم بحرین مشارکت دارند، بلکه ادامه تخریب مساجد بحرین همچنان در دستور کار آنان قرار دارد.

وی گفت: «اینگونه اقدامات وحشیانه در بحرین فقط با موافقت و همدستی (موساد) سازمان تروریستی و جاسوسی رژیم صهیونیستی و همکاری نیروهای اشغالگر سعودی صورت گرفته است.»

الستراوی به فعالیت مخالفان رژیم بحرین در خارج از این کشور برای رسوا کردن رژیم آل خلیفه و فاش کردن اقدامات وحشیانه آن علیه مردم بی دفاع بحرین اشاره کرد و اظهار داشت: «در پی این فعالیت ها پارلمان اروپا به ناچار سکوت خود را شکست و گزارش تندی درباره نقض حقوق بشر در بحرین و لزوم تجدید نظر کشورهای اروپایی در روابط خود با رژیم حاکم این کشور ارائه کرد.»

No comments:

Post a Comment