Tuesday, April 5, 2011

نرم افزار فیلترینگ، هدیه آمریکا به دیکتاتور بحرین(دم خروس یا قسم حضرت عباس)+عکس

با وجود ادعای آمریکا مبنی بر حمایت از دموکراسی و حقوق بشر، این کشور برای ناکامی انقلابیون بحرین، به دیکتاتور این کشور نرم افزار فیلترینگ هدیه داد.
با وجود ادعای کشورهای غربی در خصوص حمایت از حقوق بشر و دموکراسی، مردم جهان شاهد حمایت آمریکا و دولت های غربی در حوزه های دیپلماتیک و نظامی از دیکتاتورهای منطقه هستند.

 از آنجا که نخستین بارقه های انقلاب و سازماندهی تجمعات در رسانه های اجتماعی رقم خورده است، آمریکا اکنون برای ناکامی مردم انقلابی، نرم افزاری برای سانسور محتوایی اینترنت و دامن زدن به خفقان موجود در بحرین و دیگر کشورهای عربی اقدام نموده است.


http://up.iranblog.com/images/23xmdancnrxfh0g639ok.jpg
در این خصوص شبکه راشاتودی چنین گزارش می دهد: در حالی که دولت آمریکا ظاهرا از دموکراسی در خاورمیانه دفاع می کند، چندین شرکت آمریکایی نرم افزارهای فیلترینگ اینترنت را در اختیار دولت های بحرین، یمن، قطر و دیگر کشورهای منطقه قرار می دهند.

به گزارش وال استریت ژورنال شرکت نرم افزار رایانه ای "مک آفی" آمریکا که در ماه گذشته به وسیله کمپانی اینتل خریداری شده‌، یک نرم افزار فیلترینگ محتوای سایت برای استفاده از سوی ارائه دهندگان خدمات اینترنت در بحرین‌، عربستان سعودی و کویت ارائه کرده است.

 شرکت "بلو کوت" سیستم فن آوری و سخت افزار مورد نیاز برای ارتباط با نرم افزار فیلترینگ مک آفی و مسدود کردن سایت ها را به امارات متحده عربی و قطر فروخته است.

No comments:

Post a Comment