Thursday, April 7, 2011

روزنامه صهیونیستی هاآرتص: آموزش کشتن مسلمانان عرب در دبیرستانهای رژیم صهیونیستی+تصویر

هدف از این آموزش، ایجاد نفرت از عربها است به خصوص که بخشی از شهروندان رژیم صهیونیستی، فلسطینی تبار هستند و چفیه بر سر می گذارند.
http://up.iranblog.com/images/emaldbsrbbcmmitf6cag.jpg
روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نوشت: دانش آموزان سال آخر یک دبیرستان رژیم صهیونیستی در "هرتزلیا" در چارچوب آمادگی برای خدمت نظامی در ارتش این رژیم، تیراندازی به سوی آدمک هایی با چفیه عربی را در پادگانی در جنوب فلسطین اشغالی آموزش دیدند.
به نقل از جام نیوز گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص حاکی است هدف از این آموزش، ایجاد نفرت از عربها است به خصوص که بخشی از شهروندان رژیم صهیونیستی، فلسطینی تبار هستند و چفیه بر سر می گذارند، در نتیجه به عنوان اهدافی مشروع برای تیراندازی در نظر گرفته می شوند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص افزود: این دبیرستان یک مؤسسه تربیتی غیر نظامی است و آموزش نحوه کشتن عربها و شلیک موشک، جزء وظایف آن نیست.

هاآرتص اضافه کرد: یک مؤسسه تربیتی نباید به دانش آموزان آموزش دهد که تیراندازی به سوی افرادی که چفیه بر سر می گذارند امری عادی است.

شایان ذکر است صدها دانش آموز دبیرستانی رژیم صهیونیستی، در دو سال آخر دبیرستان در برنامه آمادگی برای خدمت در ارتش شرکت می کنند که "گدعون ساعار"، وزیر علوم این رژیم مستقیما از آن حمایت می کند.

No comments:

Post a Comment