Wednesday, April 13, 2011

هتک حرمت به شاعره 20 ساله بحرینی+عکس

خبرنگار افتخاری ما از منامه پایتخت بحرین خبر داد که نیروهای امنیتی رژیم بحرین که از سوی ارتش اشغالگر عربستان سعودی حمایت و پشتیبانی می شوند، چند روز پیش خانم "آیات القرمزی" شاعر 20 ساله بحرینی را بازداشت کرده و به محل نامعلومی منتقل کردند.
http://up.iranblog.com/images/c6c0i7r1u6sdmk7nz74.jpgوی در ادامه افزود: علت بازداشت این دختر جوان شیعه، خواندن شعر علیه رژیم آل سعود در میدان "اللولوء" پیش از تخریب آن بوده اما نیروهای امنیتی رژیم بحرین با چند روز تأخیر به سراغ این دختر جوان رفته و وی را بازداشت کردند.

خبرنگار ما در ادامه افزود: اخبار موثقی از درون کاخ پادشاه بحرین به دست ما رسیده که حاکی از آن است که دو روز پیش "آیات القرمزی" را نزد "عيسي بن حمد آل خليفه" برده تا او را در مقابل دیدگان وی مورد شکنجه و تحقیر قرار دهند.

خبرنگار افتخاری ما به نقل از منبع آگاه از کاخ پادشاه بحرین گفت: "عيسي بن حمد آل خليفه" چندین سیلی به صورت "آیات القرمزی" زده و وی را مورد فحاشی قرار داد. پس از آن این دختر جوان را به بخش دیگری از کاخ منتقل کرده و 6 نیروی امنیتی وی را مورد تجاوز جنسی قرار دادند.

وی در ادامه افزود: این جریان در حاکی فاش شد که طی چند روز گذشته خانواده این دختر جوان هیچ خبری از وی نداشتند لذا چندین بار به فرماندهی پلیس مراجعه کرده و ناپدید شدن دختر خود را اطلاع دادند اما پلیس بحرین اعلام کرد که هیچ کاری از دستش بر نمی آید.

گفتنی است روز گذشته در تماس تلفنی یک فرد ناشناس، خانواده این دختر 20 ساله اطلاع یافتند که وی در یکی از بیمارستان های بحرین بستری است. پس از مراجعه خانواده به بیمارستان متوجه شدند که به دلیل شکنجه بسیار زیاد، او در حال حاضر در کما به سر می برد و پزشکان پس از معاینه او متوجه شده بودند که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

شایان ذکر است وی در دانشکده تربیت معلم تحصیل می کند و با لهجه محلی بحرینی شعر می سراید و از شهرت قابل توجهی در کشور برخوردار است. وی در چند ماه اخیر فعالیت گسترده ای در میدان "اللولوء" داشته و پیش از ربوده شدن توسط نیروهای امنیتی، چندین بار تهدید شده بود.

قابل ذکر است پدر وی نیز از شعرای نسبت سرشناس بحرین به شمار می رود و در دهه های 90 قرن گذشته میلادی به دلیل اشعاری که علیه رژیم "آل خلیفه" سروده بود، چندین بار بازداشت و مورد شکنجه قرار گرفت

No comments:

Post a Comment