Sunday, May 15, 2011

دانشمندان هسته ای ایران را ما ترور کردیم...!

رادیو ملی آمریکا:
دانشمندان هسته ای ایران را ما ترور کردیم
اذعان آمریکایی‌های مدعی مبارزه با تروریسم بر ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان نشانه استفاده ابزاری غرب از عناوینی چون مبارزه با تروریسم است.
رادیو ملی آمریکا، تحریم اقتصادی، محکومیت های سازمان ملل، تعاملات دیپلماتیک، تهدید نظامی، جنگ سایبری و ترور دانشمندان هسته ای ایران را به عنوان اقدامات آمریکا علیه برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان نام برد.
رادیو فردا : رادیوی ملی آمریکا در سه مقاله مفصل به قلم "مایک شوستر" به بررسی جنگ پنهان ایالات متحده آمریکا در ایران پرداخته است و از آنچه که خرابکاری، ترور و جنگ سایبری علیه طرح ها و برنامه هسته ای ایران خوانده، پرده برداشته است.

در مقالات رادیو ملی آمریکا آمده است: ایالات متحده در این سال ها برای رسیدن به اهداف خود از ابزارهایی چون تحریم اقتصادی، محکومیت های سازمان ملل، تعاملات دیپلماتیک و تهدید به اقدام نظامی بهره گرفته است؛ ولی این اقدامات نتیجه کمی در بر داشته یا اساسا بدون موفقیت بوده است.

این رادیو، همچنین به تلاشهایی چون "جنگ سایبری" و "ترور دانشمندان هسته ای ایران" اشاره می کند و مدعی می شود که این تلاش ها موفقیت هایی را در برداشته است.

این درحالیست که آخرین گزارش مدیر کل آژانس بین المللی انرژی هسته ای از ناکام ماندن تلاش غرب برای آسیب زدن به برنامه هسته ای کشور ایران به وسیله ویروس استاکس نت حکایت دارد و راه اندازی نیروگاه هسته ای بوشهر هم موید این واقعیت است.

نکته قابل تامل در این گزارش، اذعان آمریکایی های مدعی مبارزه با تروریسم بر ترور دانشمندان هسته ای کشورمان می باشد که نشانه استفاده ابرازی غرب از عناوینی چون مبارزه با تروریسم است.

No comments:

Post a Comment