Sunday, May 22, 2011

حمل محموله ترياك توسط رئيس مجلس ! + سند

شايد كسي باور نمي‌كرد كه روزي در اين كشور، رئيس مجلس آن دست به خريد و فروش محموله ترياك زده باشد. اما اين موضوع در اين كشور اتفاق افتاده است. و اتفاقا اسناد آن نيز چنان‌چه ملاحظه خواهيد كرد موجود است...
 شايد كسي باور نمي‌كرد كه روزي در اين كشور، رئيس مجلس آن دست به خريد و فروش محموله ترياك زده باشد. اما اين موضوع در اين كشور اتفاق افتاده است. و اتفاقا اسناد آن نيز چنان‌چه ملاحظه خواهيد كرد موجود است. طبق سند زير سردار فاخر حكمت، رئيس مجلس شوراي ملي دست به انجام چنين كاري زد. متن اين سند كه تصوير آن در زير قابل رويت است بدين شرح است:


شماره: 2-3-972 تاريخ: 20/3/37
موضوع: حمل ترياك قاچاق
در مسافرت اخير آقاي سردار فاخر حكمت رئيس مجلس شوراي ملي به شيراز مشاراليه به اتفاق بدرالملوك حكمت همشيره‌زاده‌اش به جمع‌آوري محصول مزارع ترياك املاك خود پرداخته و ترياكها در دو نوبت به وسيله اتومبيل مذكور و به همراهي آقاي سردار فاخر حكمت تا آخرين نقطه حوزه استحفاظي ژاندارمري شيراز حمل و در آنجا به گل‌مكاني قاچاق‌ فروش معروف تحويل گرديده و نامبرده نيز به همراهي بانو بدرالملوك حكمت كه داراي كارت شناسايي آقاي رئيس مجلس بود، ترياكها را به تهران حمل و تحويل حسين سيگاري و داودي قاچاق‌فروشان معروف نموده‌اند.
توضيح آنكه پس از ورود ترياكهاي فوق به تهران بهاي ترياك به ميزان قابل ملاحظه‌اي تقليل يافته و 75 گرم آن از 2800 ريال به 1100 ريال تنزل نموده است.
1- اصل در پرونده آقاي سردار فاخر حكمت
2- اسامي قاچاقچيان در دفتر ثبت
3- رونوشت در پرونده قاچاق ترياك بايگاني شود.


No comments:

Post a Comment