Thursday, May 26, 2011

ضرب و جرح زنی كه سخنرانی نتانياهو در ايپك را قطع كرد + تصاویر

زن يهودي كه با سر دادن شعارهايي در حمايت از فلسطينيان سخنراني نخست‌وزير رژيم صهيونيستي را در كنگره آمريكا قطع كرده بود، مورد ضرب و جرح شديد از سوي صهيونيست‌ها قرار گرفت.

  به نقل از روزنامه صهيونيستي یديعوت آحارونوت‌، "راي افيلا‌" فعال يهودي كه در سخنراني روز سه‌شنبه "بنيامين نتانياهو " در كنگره آمريكا حضور داشت با سر دادن شعارهايي در حمايت از فلسطينيان سخنراني وي را قطع كرد.

بر اساس اين گزارش افيلا در ميان سخنراني نتانياهو فرياد زد "اشغالگري بس است"، "جنايت‌هاي جنگي اسرائيل را متوقف كنيد" و "حق بازگشت آري" و باعث شد كه سخنراني نتانياهو قطع شود و پس از آن فعالان صهيونيستي ايپك به سمت وي حمله كرده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به نوشته يديعوت آحارونوت، افيلا 28 سال سن دارد و يهودي عضو سازمان ضد جنگ به اسم Code Pink است و چند ماه پيش نيز در جريان سخنراني نتانياهو در مقابل اقليت يهودي در ايالت "نئو اورلئان "سخنراني وي را قطع كرد و فرياد زد: «ما نسل جوان يهودي هستيم و هرگز سكوت نكرده و به سران دولت اجازه نخواهيم داد جنايت‌هاي جنگي ضد بشري مرتكب شوند؛ روساي اسرائيل تنها مي‌توانند در دادگاه لاهه حرف بزنند.»

پليس آمريكا همچنين اين زن يهودي را پس از مداوا در بيمارستان به دليل قطع سخنراني نتانياهو دستگير كرد.

No comments:

Post a Comment